čtvrtek 12. března 2015

R.I.P. Terry Pratchett

Dnes svět opustil talent, kterému nesaháme ani po kotníky... 
Dnes svět opustil člověk, který bojoval za ty, kteří se bránit nemohli...
Dnes svět opustila osobnost, která prosazovala právo na důstojnou smrt...
Dnes se zhroutil svět Zeměplochy plující širým vesmírem...
Dnes mlčí všichni ti, kdo se jindy přidávají k veřejnému smutnění... 
A já mám dnes chuť vylézt na kopec a přidat kámen nebo dva na mohylu, která se tam vrší,
jen proto, abych dokázala, že neexistuje žádná pitomost, 
kterou by člověk nedokázal...



2 komentáře:

  1. Nepatri to k danemu tematu, ale nemuzu se udrzet! Nemuzu se dockat, az prijdu z prace a prolezu ti blog! Jen zbezne jsem probehla clanky a jsem nadsena! Jupijej, at uz jsem doma! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za pochvalu a doufám, že články alespoň trochu splnily tvoje očekávání. :)

      Vymazat