pátek 19. září 2014

Musíme začít dělat věci jinak a musíme je dělat lépe

Poslední článek na tomhle blogu byl vydán zhruba před jedním rokem. Hmm, jsem ostuda. Pravdou je, že jsem měla trochu víc práce a moje lenost dostoupila vrcholu. Posledních pár měsíců jsem především válčila se školou. V zimním semestru jsem "úspěšně" nezvládla makroekonomii a to mi poněkud komplikovalo dokončení vysoké školy v řádném termínu. Nicméně, vzdala jsem se prázdnin a v tuhle chvíli už disponuji bakalářským titulem. V červenci jsem si ovšem nemohla odpustit návštěvu výstavy Tima Burtona, která proběhla v Praze v domě U Kamenného zvonu. Kdo z vás také neodolal?

Před pár dny jsem tedy úspěšně dokončila studium. Státní zkouška byla náporem na nervy, ale obhajoba mé bakalářské práce se z větší části skládala z pochval směřovaných na mou adresu, takže jsem se tam čepýřila jako kohout na smeťáku. :D Plán na další roky? Dodělat si titul v oboru správy životního prostředí a žurnalistice. A teď už k novinky a tipy:

  • Během posledního roku jsem si zamilovala knihy sester Brontëových. Většina z vás určitě bude znát minimálně román Na Větrné hůrce. Ten byl napsán Emily Brontëovou, která je považována za jednu nejtalentovanějších autorek, a vydán pod mužským pseudonymem roku 1847. Vřele doporučuji všem, kteří mají zálibu v historických románech s nádechem lidské krutosti. ;)
  • Znáte Urbex? Ačkoliv není fotografování starých opuštěných budov úplně novou záležitostí, stále se setkávám s lidmi, kteří netuší, o čem je řeč. Vřele tedy doporučuji shlédnout pár galerií. Někdy narazíte na smutné a možná i trochu strašidelné výjevy, ale často vás fotografové vezmou na místa s krásnou architekturou a interiéry, která byla konzumní společností dávno zapomenuta. 
  • Mám připravený delší článek na kontroverzní téma - dopisování s vězni, takže se momentálně snažím o finální úpravy. Čeká vás stručný popis projektu, ve kterém se budu snažit vysvětlit podstatu dopisování, které není z pohledu většiny společnosti na první pohled záslužnou činností. Upřímně doufám, že tady nerozvířím vody tak, jak tomu je ve většině diskusí, kde se toto téma vyskytne. 





Žádné komentáře:

Okomentovat